szablon 018, w mackach sepii
data: 15.08.12 czas: 12:55 aut: Velienna, ośmiornica piękna
Kategoria: zamówienia
dla sztormem.blogspot.com
Czcionka: 6D645F ; Tło zewnętrzne: 2E1F1B
Cały blog - 982
lewy pasek boczny - 475 
Proszę pamiętać o ustawieniu odpowiedniego układu!
Wyrównanie: wypośrodkowane, na górze ll sąsiadująco w pionie
CSS: .header { height:568px;}

Witam. Wtorkowa notka okazała się niewypałem z wielu powodów prywatnych, ale ostatecznie dobrze się złożyło, gdyż captive miała okazję dodać swoje prace. Ja tymczasem skupiłam się na przygotowywaniu zamówienia. Namęczyłam się tak chyba pierwszy raz w życiu. Rzadko, a właściwie nigdy nie robię pracy dwa razy - w tym wypadku publikuję trzecią wersję. Jak widać zmieniłam nawet zdjęcia. Wybacz mi jeżeli moja wizja mija się z twoją droga Juliet.
W pierwszym podejściu wyszło mi nadmiernie słodko, w drugim jakoś dziwnie nieładnie, zakasałam rano rękawy i wyszedł rezultat, który widnieje na górze. Mam nadzieje, że przypadnie do gustu :)
Reasumując, mam do zrobienie jedno zamówienie z poprzedniej notki. Dziś nie przyjmuję nowych - chce się skupić na szablonach ogólnodostępnych. Propozycje mile widziane i proszę o zostawianie ich w "bazie" :)
Z rzeczy nowych, starych i osobistych - pogoda paskudna, niedługo kończę kurs prawa jazdy, jestem ostatnio nieco samotna, a pieniądze nie chcą się mnie trzymać!
All in all - bywało lepiej, ale pocieszam się fascynującym filmem o meduzach na FilmBox :)


Pozdrawiam!
BEZ ZAMÓWIEŃ!!!


BTW. Mamy nową szabloniarkę - mam nadzieje, że niedługo się "ujawni" ze swoimi pracami :)
ValettifsyWitam Cię serdecznie! 

16 komentarzy:

  1. To chyba powinnam przeprosić, że tyle się musiałaś męczyć, ale wierz mi - wydaje mi się, że było warto, bo efekt jest naprawdę nieziemski i niesamowicie mi się podoba. Serio :) Warto było czekać i myślę, że szablon na dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo u mnie zagości. Dziękuję ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z przepraszaniem jesteśmy kwita - strasznie się naczekałaś :) więc... cieszę się, że tu na mnie nie nakrzyczałaś :D
      Super, że się podoba :) Pozdrawiam i ściskam.
      Velienna!

      Usuń
    2. Jak mogę krzyczeć? Szablon jest taki śliczny *_* Naprawdę, ten styl jest mega, dlatego nie rozumiem czemu kill się czepia...

      Usuń
    3. Każdy ma prawo do własnego zdania :) Najważniejsze, że Tobie się podoba :D

      Usuń
  2. nie wiem jak dla innych, ale dla mnie już się robi nudne to ciągłe topazowanie w twoim wykonaniu. nie pamiętam już twojego szablonu bez tej akcji... a przecież takie szablony bez topazu są również bardzo ładne i takie naturalniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja mam inne odczucia. Myślę, że graficy jak i wszyscy, co ich grafikę oglądają (podziwiają, lubią i nie lubią) dzielą się na zwolenników topazu i jego przeciwników. Według mnie nie ma w tym nic złego. Takie życie jedni lubią kolor fioletowy innych on odrzuca.
      Ja nikogo nie zmuszam do adorowania moich "przetopazowanych" prac. Podoba się - super, nie - no to trudno. Jak się zwykło mówić - wszystkim nie dogodzisz.
      Grafika jest moją pasją i mam nadzieje, że nawet osoby, którym "topaz nie przypasował" pozwolą mi się cieszyć tym zajęciem na mój własny, sprawiającym mi przyjemność i umożliwiający samorealizację sposób.
      A tak na boku mówiąc - wolę pracę z topazem również z tego powodu, że możesz użyć nie grzeszących jakością zdjęć, które bez tego prezentują się koszmarnie. Można piksele liczyć bez przybliżania.
      A co do moich prac bez topaza - zapraszam na wersję SC na onecie - coś się znajdzie i zapewniam Cię, iż są to prace znacznie gorszę niż obecne.
      Pozdrawiam i ściska.
      Velienna.

      Usuń
  3. Uważam,że szablon jest piękny.Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Molly. Po raz pierwszy zrobiłam coś "jednokolorowego".

      Usuń
  4. Nie ma za co:DPrzepraszam,że tak ciągle pytam ale kiedy dostanę ten szablon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zjem obiad i się za niego zabiorę. Na onecie łatwiej go ustawić niż na blogspocie. Wiec... dziś

      Usuń
  5. szablon bardzo ładny ;) nie sądzę, że "topazowanie" jest przesadzone czy coś. idealny efekt ^^
    a może w twojej następnej notce mogą znaleźć się jakies znane postacie, z których każdy skorzysta, np. The Vampire Diaries, Pretty Little Liars? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Powiem Ci, że na pewno mam już w przygotowaniu szablony z PLL, będzie też Nina Dobrev i kilka innych z propozycji :)
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  6. Oj, no! strasznie mnie wkurzają te akcje, które zastosowałaś na zdjęciach. ludzie zamiast jak ludzie wyglądają na... niewiadomoco. chciałam ich porównać do elfów, ale elfy są ładniejsze. ;) gdzie realizm, gdzie naturalne piękno?
    Szablon - choć dobry - bardzo zwykły. na Onecie było takich tysiące, a teraz jesteśmy na Blogspocie, mamy więcej możliwości, a grafika jest ta sama. szkoda.


    zapraszam do mnie: brednia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Nie będę powtarzać mojej opinii odnośnie plug-in(u) zwanego Topaz Clean, więc polecam przyjrzeć się mojej odpowiedzi skierowanej do Kill.
      Mimo tego, że teraz w nasz adres kończy się na wyrazem blogspot - nie musi się to równać szablonom pisanym w htmlu. Proszę zauważyć, że kontynuujemy szabloniarnie, jak zwykło się ostatnio mówić, w "stylu onetowskim". Poza tym żadna z nas nie posiada informacji i umiejętności posługiwania się zapisem html. A po cóż brać się za coś co się spaprze? Jeżeli szukasz takich szablonów to odsyłam Cię do Wesołego Wisielca tam znajdziesz takowe. Może kiedyś w przyszłości i u nas pojawią się szablony w innej technologii, póki co jednak osoby, które nas odwiedzają muszą się zadowolić tym co możemy i jesteśmy wstanie im zaofrować.:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Mam pytanko do Larochellem. Jak tam ci idzie moje zamówienie kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon bardzo ładny aczkolwiek lepiej wyglądałby bez tych tekstur po lewej stronie. Przez nie wydaje się taki szeroki i pusty. Nie wiem, co tygrys ma do opowiadania, ale Xavi powala *,*.

    OdpowiedzUsuń