szablon 057, rise again
data: 12.01.2013 czas: 16:04 aut: Tayte, something new

Kategoria: Filmowe/Książka
Pobierz: KLIK
Nagłówek do wstawienia: KLIK

Witajcie :) Należałoby się jakoś przedstawić, prawda? Więc jestem Tayte i to mój pierwszy szablon na SC. Dziękuję autorkom, że zostałam przyjęta. To dla mnie ogromne wyróżnienie. Jako temat pierwszego szablonu, postanowiłam zrobić coś na fan-ficki potterowskie. Zauważyłam, że jest ich coraz więcej, więc może ktoś pobierze :) Wszystkie opinie mile widziane. Jestem ciekawa, co o nim sądzicie.

Postanowiłam, że wykonam 1 zamówienie, oczywiście to, które wybiorę :)
Dziękuję za uwagę.

EDIT.
Oczywiście wykonam zamówienie dla remove-the-masks.blogspot.com. Jesteś pierwszą osobą, która zamówiła u mnie szablon, więc mam nadzieję, że twoim zamówieniem dobrze zacznę mój pobyt na szabloniarni :)

16 komentarzy:

  1. Jaaaa, na szabloncentre są najlepsze szabloniarki chyba :O Witaamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ my o tym doskonale wiemy! :skromność:
      Oczywiście żartuję.

      Usuń
  2. Och, jak ja "często" piszę komentarze.. wybaczcie mi - nakrzycznie na mnie lub coś. Sav. Tobie oddaje pokłony za wiele pracy i piękne szablony, Val. ogormnie się cieszę, że znowu tworzysz na SC, szablon śliczny, fajnie go widzieć w całej otoczce, Tay - przebosko, że jestes w naszej ekipie! Szablon w moim guście kolorystycznym, a do tego taki delikatny. Muszę szybko przebrnąć przez tą sesję, bo już przebieram nogami aby tylko zacząć coś w AP.
    Cóż na sercu jakoś cieplej jak się widzie, że wszystko zaczyna się tu znowu kręcić :D
    Pozdrawiam i ściskam całą ekipę i odwiedzających.
    Velienna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Wprost nie mogę się napatrzeć na szablon, jest cudowny! Najbardziej w całej kreacji urzekły mnie kolorki, które idealnie trafiają w mój gust. Nawet użyłaś tego samego cytatu co ja, w którejś ze swoich prac, hehe. :)
    Dobrze jest widzieć, że Szablon Centre ponownie staje na nogi, że na szabloniarni pojawiają się kolejne nowe twarze, które są równie utalentowane jak pracujący już graficy. SC to miejsce, w którym są najlepsi. SC, to mój faworyt i wzór; najlepsza szabloniarnia jaką znam.
    Pozdrawiam cieplutko!

    PS. Poprzedni komentarz zamiast dodać normalnie, opublikowałam w ramach odpowiedzi. Wybaczcie za roztargnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie nauczyłaś się robić taką grafikę ? :O Cudowna.♥ A tak na poważnie: Samiutka, czy jakieś tutoriale itp. ? Szacunek. Jakich programów używasz ? :) Pozdrawiam cieplutko całą załogę i życzę sukcesów. ;* ~Tysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już wcześniej mówiłam, szablon mnie urzekł! Cholibka, gdybym tylko pisała jakiś fanfic potterowski, zapewne już byłby mój. O zgrozo, obym przez ciebie nie wpakowała się w kolejne opowiadanie. Ale ta praca po prostu aż błaga o wstawienie! Cóż więcej rzec - do napisania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękny szablon *_* Taki subtelny chodź sama modelka mi się nie podoba ;D

    Ja z pytaniem. Ostatnio złożyłam zamówienie pod notką Savannah. Chciałabym wiedzieć czy wykona zamówienie bo za bardzo nie wiem czy szukać dalej czy czekać na zamówienie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale przyjęłam zamówienie Lebrun. Może następnym razem ci się uda :)

      Usuń
  7. Tak zauroczył mnie ten szablon, że postanowiłam złożyć zamówienie. Kto wie, może mi się uda.
    mordoklejkA.
    Chciałabym zamówić szablon na bloga remove-the-masks.blogspot.com który obecnie jest pusty.
    Chcę, aby głowną postacią na nagłówku była jakaś szatynka, brunetka, a w tle Harry Styles i Louis Tomlinson, tylko proszę - niech nie będą to jakieś malutkie postacie, ledwie widoczne. Chodzi mi bardziej o efekt "wtopienia" który wykorzystałaś na pracy z tej notki. Bardzo zależy mi na efekcie mroku, tajemnicy, powagi, może smutku...? Ciemne, zrównoważone kolory itp. Wolałabym, aby na nagłówku nie było napisu, ale jeśli musi być, lub tak Ci pasuje, to "We can both remove the masks..." chyba będzie odpowiedni. Wiem, że moje zamówienie może wydawać się nieatrakcyjne i zagmatwane, ale jestem otwarta na zmiany i zdaję się na twoją intuicję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że moje zamówienie nie zostanie wykonane, chociaż jest jedynym pod tą notką. Ok, w takim razie spróbuję zamówić i kogoś innego :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Przepraszam bardzo, za brak odpowiedzi, twoje zamówienie jest już zrobione, muszę tylko wstawić z poście. Na prawdę przepraszam za utrudnienia, zupełnie wypadło mi z głowy, żeby ci napisać!

      Miałam lekkie problemy ze zdjęciami, ale mam nadzieję, że szablon ci się jednak spodoba :)

      Usuń
  8. Tak bardzo chcę go pobrać, a nie otwiera mi się strona, z której mogłabym to zrobić. :( Ktoś pomoże? :( Ładuje się, ładuje i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, mam do Was pytanie. Bardzo spodobał mi się ten szablon, ale prowadzę bloga na mylogu. Czy Wasze szablony również działają na blogach z html'em? Pobrałam ten szablon, wkleiłam to co pobrałam, ale nie działa. Jest jakis sposob był szablon działał na mylogu?
    Proszę o szybką odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń