szablon 068-069, feel like making love
data: 19.01.13 czas: 17:39 aut: halska.


kategoria: inne


kategoria: kobiece


Em, okej. Cześć. Jestem stevenowa i będę robić dla Was szablony. Mam nadzieję, że się Wam spodobały grafiki - obie robiłam dosyć dawno, ale to nic. Częstujcie się. A gdyby ktoś miał problemy z załadowaniem szablonu, to proszę krzyczeć. 
Zamówień nie wykonuję, bo mi tak szefowa powiedziała; dopiero jak się przecisnę przez, e, "staż". 

(Jak coś źle zrobiłam z notką, to mi mówcie, dziewczyny!)


14 komentarzy:

  1. Hej. Odnosząc się do szablonów - oba mają super pomysłowe nagłowki - takie retro :) Bardzo mi się podobają. Jednak w pierwszym nie podoba mi się cała otoczka - jakoś tak nieskładnie. W drugim już lepiej.
    Co do poprawy - chyba nie zgadzają się kolory w tytule, i jak możesz podciągnij "Kategorie i info o pobieraniu", bliżej do podglądu, aby zniwelować przerwy i zmniejsz czcionkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham retro, więc większość retro będzie.
      I nie bardzo wiem, co rozumiesz przez "otoczka"? Wszystko, co nie jest nagłówkiem? Mnie się z kolei podoba - jest minimalistycznie i nie odwraca uwagi od nagłówka. :D
      Z kolorami nic nie kombinowałam, a czcionkę zmniejszyłam. ;)

      Usuń
  2. Mam taki malutki problem, znalazłam genialny szablon, który świetnie pasowałby do mojego opowiadania, zakochałam się w nim i znalazłam go w galerii, jest to ten szablon: http://funkyimg.com/u2/2959/146/780470nn.png Jednak, link pod "pobierz" przenosi mnie na stronę główną, a nie umiem go znaleźć w postach, albo go przeoczyłam. Byłabym wdzięczna za dokładny adres, pod którym mogę pobrać ten szablon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tutaj: http://szablon-centre.blogspot.com/2013/01/szablon-065-067-keep-me-in-your-heart.html#comment-form Jako ostatni wolny :) / Valettifsy

      Usuń
  3. Głupol ze mnie. halska. gorąco witam Cię w ekipie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że ekipa szabloncentre się rozrasta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz ty w mordę, trafił ci się 69 post! Moja boska liczba. No cóż, gratuluję. W każdym razie oba szablony są ładne, chociaż pierwszy wydaje mi się być trochę pustawy. Drugi zdecydowanie lepszy. Nadaje się świetnie na jakiś blog pamiętnikarski lub dziennik. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, że Ci zabrałam 69. zostawię Ci 96, ale to chyba nie będzie to samo.
      i jak napisałam wyżej - pierwszy nie jest pustawy, a minimalistyczny. :D tak miało być, w każdym razie.

      Usuń
  6. Mam pytanie do Valettisfy. Czy dałoby się zrobić tak, aby w tym szablonie ( http://funkyimg.com/u2/2959/197/471734Untitled_2.png ) obrazek przewijał się razem z tłem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy odznaczyć w Projekt > Tło > Przewijaj wraz ze stroną. :)

      Usuń
    2. Faktycznie, nie pomyślałam, dzięki wielkie :D

      Usuń
  7. PIĘKNE, NO. UWIELBIAM SC. D:

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. Mam pytanie, dało by się coś zrobić żeby w tym pierwszym szablonie nie było kursora? Musiałabym coś wyciąć z kodu html? Z góry dziękuję za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń