szablon 090-092, you're beautiful
data: 07.02.13 czas: 12:19 aut: Valettifsy, you should know it

Kategoria: Zamówienia

Pobierz: KLIK
Muszę powiedzieć, że szablon mi się nadzwyczaj podoba. Po pobraniu w notkach nic wychodzić poza obramowanie nie będzie, więc nie martw się :).
   Kategoria: Mroczne

Pobierz: KLIK

Kategoria: Kobiece
Pobierz: KLIK

Ja jak zwykle napiszę tylko to, co ważne. Okazało się jednak, że jakoś dałam sobie radę i zmieściłam się w odpowiednim dla mnie czasie. Szablony mi się nawet podobają, zwłaszcza ten z Amandą. Już żadnych ograniczeń nie mam i nie wiem, czy na chwilę tutaj nie ucichnę. To tylko takie rozmyślanie, bo ostatnio naprawdę szaleję z tymi szablonami, a co zrobić, jak wena tak natarczywie puka do moich drzwi? 

Dzisiaj 2 zamówienia i jak zwykle wybiorę spośród złożonych.
Pozdrawiam gorąco!

21 komentarzy:

  1. mordoklejkA
    Mogłabym prosić o szablon? :)
    Adres bloga: http://czyta-sie.blogspot.com/
    Napis w nagłówku: Czyta się!
    Co do szablonu to dwukolumnowy, z widgetami po prawej stronie.
    Jeśli o zdjęcia chodzi, to:
    http://fc07.deviantart.net/fs49/f/2009/225/5/1/51ca192169adb3d4aa2fbf319ad6bf6e.jpg (najbardziej na środku)
    I reszta, rozmieszczenie według Twojego uznania :)
    http://2.bp.blogspot.com/-rK7KTfsic-Q/UFEVeRTVoAI/AAAAAAAAAJA/hsayWkbm82s/s1600/02_2010_KT_Danny_MacAskill_scotland_1-800x1200.jpg
    http://imageshack.us/a/img163/2523/tumblrmd1amhfm8t1qb5t88.png
    http://img715.imageshack.us/img715/1660/41244310151043688004182.jpg
    http://imageshack.us/a/img202/5198/tigerbydzaninov.jpg
    Kolorystyka jest mi obojętna, byle nie były to żadne pomarańcze i brązy. Jest to blog recenzencki, więc tło pod postem raczej jasne.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, sorki za spam. Ostatnie pytanie! Jak mam dać tytuł, żeby nie było go widać na szablonie? Tak jak Wy na karcie macie napisane "SzablonCentre . Szablony dla Ciebie i dla Twojego bloga! " i nie widać tego na szablonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wkleić przezroczysty obrazek: http://imageshack.us/a/img687/5917/81546202.png / Valettifsy

      Usuń
    2. Dziękuję po raz setny. Aż mi głupio, ale tego słowa nigdy nie za wiele :D

      Usuń
  5. Chciałabym zamówić szablon, a więc:
    mordoklejkA
    adres: http://still-remember-everything.blogspot.com/
    szabloniarka: Valettifsy
    Opowiadanie o Dramione. Historia ma miejsce głównie w Ministerstwie Magii, gdzie pracuje dwójka głównych bohaterów. Żeby się nie rozpisywać: Draco niespodziewanie obejmuje stanowisko Ministra Magii. Również Hermiona dostaje awans, jednak nie do końca taki, na jaki liczyła, gdyż zostaje asystentką nowego Ministra.
    Cytat: This is where the chapter ends and new one out begins.
    Układ: Hmm, bardzo podobał mi się szanlon nr. 082 i myślę, że możesz się na wzorować. Ogólnie rzecz biorąc chciałabym pasek ze stronami standardowo na górze, i małą kolumnę po prawej stronie na aktualności, itp. ;).
    Zdjęcia: No cóż, skoro akcja dzieje się, gdy bohaterzy mają ok. 20 lat to chciałabym, by wyglądali raczej dorosło i w miarę "poważnie". Co do Hermiony zdaję się na Ciebie, ale zdjęcie Malfoy'a mam wybrane: http://www.fashionfame.com/wp-content/uploads/2011/08/tom-felton-da-man.jpeg Jeśli Ci nie będzie pasowało, to wybierz inne, najlepiej z sesji dla DAMAN.
    Kolorystyka: Kolory raczej stonowane, może granat? Tak mi się kojarzy z Ministerstwem;). Jeżeli nie będzie się to dobrze komponować to mogą być inne, ale tak jak już wspominałam - raczej stonowane ;).
    Kontakt: dominika.krawczyk17@gmail.com
    Chciałabym żebyś to Ty wykonała mój szablon, gdyż urzekły mnie Twoje prace, szczególnie nr. 082 ;).

    P.S Nie mam jeszcze żadnego posta, bo chcę dodać rozdziały dopiero po przygotowaniu wszystkiego;). Czy jest to jakiś problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonam Twoje zamówienie jako drugie :). Mam tylko jedno pytanko... Hermiona może mieć krótkie włosy, czy zależy Ci na długich? / Valettifsy

      Usuń
    2. Dziękuję ;). Nie zależy mi, równie dobrze może mieć krótkie ;).

      Usuń
    3. W takim razie będzie miała te krótsze, gdyż znalazłam już odpowiednią sesję :). / Valettifsy

      Usuń
  6. mordoklejkA
    Hej, hej :)
    Chciałabym zamówić szablon na bloga:
    http://pocalunek-zla.blogspot.com/
    Może najpierw napiszę o czym u siebie skrobię żeby wejść w temat. Jest to więc opowiadanie wampirze opowiadanie o łowczyni Narii, coś w rodzaju sagi Zmierzch, ale jednak nie do końca :D
    Co do szablonu to chodzi mi o dziewczynę z tego folderu (facet też może się pojawić, ale ma być raczej neutralny, mniej ważny):
    http://chomikuj.pl/credkaof666/Galeria/111
    Kolorystyka jak na zdjęciu z dziewczyną. Ten świeży błękit bardzo mi się podoba.
    Układ - jak uważasz, dołączenie innych zdjęć które będą się dobrze komponować z szablonem - proszę bardzo wolna ręka bo po powyższych szablonach widzę, że nie ma się co martwić o kompozycję :D
    Nie wiem co mogę jeszcze dodać, pozostaje mi czekać na werdykt i trzymać kciuki, że mi się poszczęści :D
    Pozdrawiam i buziakuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nikt prawie nie wie, dokąd go zaprowadzi droga, póki nie stanie u celu." - Ewentualny cytat Tolkiena :)

      Usuń
  7. mordoklejkA
    Hej!
    Chciałabym zamówić szablon na bloga too-easy-to-destroyed.blogspot.com
    Button jest w zakładce 'Czytam', ponieważ już wcześniej miałam szablon z Waszej szabloniarnii, tylko autorstwa Savannah i tak Was polubiłam, że chcę ponownie zamówić szablon u Was. Twoje szablony bardzo mi się podobają, więc mam nadzieję, że wykonasz moje zamówienie, bo obecnie na blogu widnieje szablon, który zrobiłam sama i nie podoba mi się on.
    To teraz do rzeczy. Chciałabym, aby na szablonie była Doutzen Kroes i Aaron Ramsey. Może być także jakiś element kojarzący się z Londynem. Jeśli nie będzie Ci pasowało, to niekoniecznie.
    Napis: A scene could be much more to remember than the Play itself.
    Prosiłabym, jeśli jest taka możliwość o karty na górze bloga. Resztę pozostawiam tobie.
    Mam nadzieję, że wykonasz moje zamówienie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mordoklejkA
    Witaj!

    Twoje prace Valettifsy, robią naprawdę duże wrażenie! Chciałabym zamówić szablon na bloga: www.szept-zycia.blogspot.com , prosiłabym o wykonanie mojego zamówienia :)
    Prosiłabym, żebyś kolorystyka była bardzo ciemna, ale nie czarna, może granatowa? Będzie to blog o tematyce potterowskiej, więc chciałabym, żeby gdzieś w oddali widniał płonący Hogwart.

    Dołączam zdjęcia:
    http://martasyrko.deviantart.com/art/freckles-324498636
    http://roccosrevolution.files.wordpress.com/2011/08/tom-felton-da-man-august-september-2011-12.jpg
    Napis na nagłówku : „Będą jedynie szeptem towarzyszącym wiatrowi, nic nie znaczącym pyłem na liściach osiki.”
    Jeżeli chodzi o układ, prosiłabym, żeby szablon był z tłem nieruchomym, po prawej bohaterzy a po lewej szeroka ramka na posty a nad nią „kostki” do menu, a obok ramki trochę wolnego miejsca na aktualności :)

    Z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia!
    Liley

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam bardzo serdecznie : ) Zakochałam się normalnie w szablonie z Amandą, normalnie nie mogę przestać się w niego wpatrywać. Niby nie ma w nim niczego nadzwyczajnego, a jednak. Dodatkowo kolorystyka również przypadła mi do gustu. No cudo! Jedynka również mi się spodobała. Ten pomysł z chłopakiem na fotografiach jest naprawdę efektowny! Szablon niezwykle miły dla oka. Aż tylko zazdrościć!

    Jestem tak bardzo oczarowana twoją twórczością (jak i pozostałych szabloniarek), że nie pozostaje mi nic innego jak złożyć zamównienie! : )

    chasło: mordoklejkA, na chwilę obecną oczywiśie.
    szabloniarka: Valettifsy
    Adres Bloga: http://when-time-stood.blogspot.com/ Blog jest założony, jednakże nie publikuję jeszcze na nim notek z tej racji, że wolę zacząć mając już wszystko, mam na mysli oczywiście wygląd bloga. Mam nadzieję, że nie jest to dla Ciebie żaden problem i wykonasz moje zamówienie.
    Co ma się znajdować na szablonie?
    Nie lubię się narzucać. Naprawdę, jednak wiem, że nie jest też dobre dawanie całościowo wolnej ręki. Byle by był szablon. Mam pewne wymagania, że tak powiem podstawowe. Chciałabym by na blogu znalazła się Sasha Pieterse. Najlepiej by była uśmiechnięta? Tak myślę, że fajnie by to wyglądało gdyby sie śmiała. Ogółem opowiadanie będzie o wakacyjnej przygodzie, a Chocky (Sasha Pieterse) to uciekinierka z domu, taki troszeczkę ewenement, który nie lubi się stroić. Do tego ma małpkę, może będzie Ci pasowało by dodać i ją na szablon? Od razu mówię, że to małpka Kapucynka i tyle : ) Co do jakiś elementów to myślę, że mogłabyś wpleść domek letniskowy, jezioro, czy coś zwiazane z teksasem. Właściwie to jak będzie ci wygodniej : )
    Kolorystyka.. Myślę, że skoro opowiadanie jest o wakacjach, a wakacje są raczej przyjemne, to fajnie by było gdyby kolorystyka właśnie była dość radosna, a nie ponura. Jednocześnie by nie zabardzo raziła w oczy, chociaż myślę, ze w tej kwestii sobie poradzisz, w koncu robisz szablony nie od dziś : )
    A jeśli chodzi o link czy button.. Jak narazie blog nie jest aktywny, jednak pomimo to dodam szabloniarnię do linków. Zaraz właściwie to zrobię : ))
    Jeśli chodzi o tekst ..
    Myślałam nad: You're the best thing i never had
    lub
    If this love only exist in my dreams. Don't wake me up
    Tutaj postawię na twój wybór. Który bardziej Ci sie spodoba. : )
    A co do układu .. Kompletnie się na tym nie znam ! Chciałabym jedynie by menu było na górze, ale nie umiem wybrać czy ba być to lewo czy prawo kolumnowy szablon. Może wybierzesz, który bardziej będzie Ci pasował?

    Myślę, że o niczym nie zapomniałam. Mam cichą nadzieję również, że przyjmiesz moje zamówienie : )

    Pozdrawiam, Ms.Hopeless : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonam Twoje zamówienie. Strasznie mi się spodobało i już na chwilę obecną mam ogólną wizję szablonu. / Valettifsy

      Usuń
  10. Wszystkie szablony śliczne. Naprawdę dobra robota. ;) A ja mam pytanie, jak wy wszystkie tak ładnie wycinacie te postacie? Naprawdę mnie to ciekawi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego! Wystarczy kilka minut bawienia się w Photoshopie z małą gumką i odrobina cierpliwości. Poćwicz, z czasem będzie lepiej, bo w końcu praktyka czyni mistrza :). / Valettifsy

      Usuń
  11. Szablon z Amandą jest śliczny i spadł mi z nieba <3 Ten drugi z Emmą też mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobrałam szablon "Amanda" na bloga zabraklo-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń