szablon 099, cześć, rogaczu!
data: 14.02.13, czas: 20:32, aut: halska., bitches be crazy

Kategoria: inne
pobierz TUTAJ

Coś to całkiem inaczej miało wyglądać, ale trudno. 

A V. mi powiedziała, że mogę już powiedzieć, że można składać zamówienia. Więc powiem, że wezmę DWA, tylko dwa, i pozwolicie, że sama sobie wybiorę. Ale jak już wybiorę, to Wam odpowiem w komentarzu i wtedy Was poproszę o napisanie do mnie na gadu, bo jak ja robię komuś szablon, to pytam o sto milionów dodatkowych rzeczy, bo nie chcę potem, żeby były niedomówienia i ktoś mi grafikę wyrzucił w eter po tygodniu. 
Aha, no i nie robię grafiki z czymś, czego nie lubię, bo potem brzydko wychodzi. Więc jak ktoś chce ode mnie gwiazdy popu, Disneya (a tutaj mówię o tym aktualnym Disneyu, bo gdyby ktoś chciał Królewnę Śnieżkę albo Julka, to ja chętnie), albo innych pięknych pań czy panów, którzy są znani tylko z tego, że są piękni. Wybaczcie.

Oł jea. Gramatyko, interpunkcjo, leksyko - kocham Was!

12 komentarzy:

  1. mordkoklejkA
    Składam zamówienie na zapominajka-alpejska.blogspot.com.
    Rudowłosa, książki, kwiaty, pióro i muszelki. Perfumy niekoniecznie. Linki do zdjęć podałam Ci na GG. Pamiętaj, możesz wymienić jakieś, jeśli to uławti Ci pracę. Nie mam nic przeciwko :) Kolorystyka w miarę jasna, niebieskie bądź czerwone akcenty (zależy, które zdjęcie dziewczyny wybierzesz). Układ szablonu niech będzie dwukolumnowy + podstrony. Napis: zapominajka alpejska. A, halska, wykonałabyś dla mnie jeszcze button? Będę ogromnie wdzięczna. W razie pytań, czy coś, śmiało pisz: 45831724. :)
    Z góry dziękuję!

    Co zaś się tyczy szablonu, który pokazałaś, jest... Kurcze, mam ogromny zaciesz na gębie, patrząc na niego! W szczególności pan-rogacz :) Generalnie szablon ma bardzo ładny układ, wszystko tworzy jeden porządny element.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. mordoklejkA
    Hej!
    Chciałabym zamówić szablon na bloga too-easy-to-destroyed.blogspot.com
    Button jest w zakładce 'Czytam', ponieważ już wcześniej miałam szablon z Waszej szabloniarnii, tylko autorstwa Savannah i tak Was polubiłam, że chcę ponownie zamówić szablon u Was. Twoje szablony także bardzo mi się podobają, więc mam nadzieję, że wykonasz moje zamówienie, bo obecnie na blogu widnieje szablon, który zrobiłam sama i nie podoba mi się on.
    To teraz do rzeczy. Chciałabym, aby na szablonie była Doutzen Kroes i Aaron Ramsey. Może być także jakiś element kojarzący się z Londynem. Jeśli nie będzie Ci pasowało, to niekoniecznie.
    Napis: A scene could be much more to remember than the Play itself.
    Prosiłabym, jeśli jest taka możliwość o karty na górze bloga. Resztę pozostawiam tobie.
    Mam nadzieję, że wykonasz moje zamówienie. Pozdrawiam ;)
    Nick: Hidden, tylko nie jestem zalogowana, bo korzystam z komórki ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. mordoklejkA.
    Witaj. Chciałabym zamówić szablon na bloga made-universe.blogspot.com
    Publikuję tak głownie swoje obrazki i prace plastyczne, dlatego chciałabym szablon bardzo skromny, nie odwracał uwagi od treści. Kolory pastelowe będą idealne. Nie mam żadnych zdjęć, ale pojawić by się mogły na nim jakieś rysunkowe postacie, rozsypane kredki, albo artysta przy pracy? Coś w tym stylu. Nie wiem, czy mogę Cię o to prosić, ale poza delikatnym, jakby odręcznie pisanym cytatem "let's run away together", chciałabym także jakimiś grubymi literami, wyraźnie made-universe. Jeśli to problem, to niech będzie bez tego. Zależy mi, żeby nagłówek nie był duży, długi. By po wejściu na bloga widać było też sporą część notki. I to chyba tyle... Jestem skora do negocjacji, może masz swoją wizję? moje GG: 3936342
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć.
    Jeżeli to nie problem, to chciałabym zamówić szablon na bloga http://dzikie-koty-sawanny.blogspot.com/
    Wyobrażam go sobie tak: Pierwszy plan jakieś drzewko, kamień na którym bacznie czuwa lew, a przy nim stoi (albo tuli się do niego) lwica. Gdzieś za nim dwa/ trzy gepardy polujące na zebry, a w oddali grupka bawołów.

    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubionym elementem w tym szablonie są tytułowe rogi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasło : mordoklejkA
    Adres bloga http://my-dream-my-life-my-heart.blogspot.com/
    o szblonie: to na nagłówku chciałabym żeby znajdowały się na głównym planie Jade Thirlwall a na drugim planie Selena Gomez i Ariana grande.. ogólnie w szablonie mogą być elementy londynu
    napis : Your life ,your voice yout reason to be
    Szabloniarka : halska

    OdpowiedzUsuń
  9. Halsko droga, prosiłaś, coby zgłosić się w sprawie naszego szablonu pod twoim najnowszym postem tutaj - oto jestem! Zupełnie nie przeszkadza mi dłuższe oczekiwanie, myślę, że na szablon spod twego... nazwijmy to, pióra, warto czekać ;) Nie wiem w sumie, gdzie znaleźć twój numer GG, więc mogłabyś do mnie napisać? Znajdziesz go w oceniających na Erze albo na moim blogu w podstronie o Autorce.
    Z góry dzięki i czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mordoklejkA

    Heeej :)
    Pierwszy raz zamawiam szablon więc przepraszam jeśli będzie to chaotyczne i nieskładne.

    mój blog, na który będzie on potrzebny (w przygotowaniu) : http://onerule-loyal.blogspot.com/
    E-mail: ivczzo@gmail.com

    Chciałabym, żeby cały szablon utrzymany był w kolorach czerni i szarości, ewentualnie szafir. W szablonie znalazło się poważne (mroczne) zdjęcie chłopaków z One Direction (całej piątki), oraz napis 'Loyal'. Z góry dziękuję za wykonanie, jeśli zamówienie zostanie odrzucone mogłabym zostać poinformowana na mail'u?

    pozdrawiam i czekam. xx

    OdpowiedzUsuń