szablon 120-122, lights from pages
data: 24.03.13 czas: 20:17 aut: Lana, paper thin things

Kategoria: męskie
Pobierz TUTAJ

Zacznę od szablonu, który powstał z dwóch składowych. Pierwszą inspiracją było pewne opowiadanie o mężczyźnie noszącym "maskę" motyla na twarzy, a drugą piosenka Massive Attack - Butterfly Caught. 
Chciałam tutaj zaprezentować pewnego rodzaju połączenie geometrii i subtelności, która wyraża się w piórach, motylich skrzydłach. Połączenie planowania i czymś nieoczekiwanym. Połączenie piękna i pewnego rodzaju dziwactwa. 


Kategoria: celebryci
Pobierz TUTAJ

Ktoś napisał w komentarzach, że chciałby szablon z One Direction - proszę bardzo. Zbytnio rozpisywać się nie będę, szablon jak szablon.

Kategoria: męskie
Pobierz TUTAJ

Taki trochę mało męski, ale powiedzmy, że poniosła mnie zabawa kolorami, a potem CSS. 

Te szablony są trochę inne, jeśli chodzi o CSS, niż poprzednie szablony, bo chciałam pokazać coś innego. W następnym poście będą jeszcze inne rozwiązania, bo lubię eksperymenty.

Tymczasem pozwolono mi napisać, że przyjmuję zamówienia. I, uwaga, przyjmę ich aż 2. Od razu napiszę, że nie robię szablonów z Bieberem, bo go nie lubię, sorki, więc jak chcesz złożyć zamówienie z nim, to nie do mnie niestety.

40 komentarzy:

  1. świetne szabloniki! <3 Uwielbiam twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. mordoklejkA
    Tak mi się podoba Twój niesamowity styl wykonywania szablonów, że aż marzę, żebyś przyjęła moje zamówienie! :D Przede wszystkim, prosiłabym o szablon na bloga urok-przeszlosci.blogspot.com. Nie mam zbyt wielu wymagań, bo mnie podobają się o wiele bardziej szablony, kiedy twórca ma mniej ograniczeń z mojej strony. Chciałabym jedynie, żeby został wykonany w stylu pierwszego lub trzeciego z tej notki i w podobnej kolorystyce. To znaczy, może niekoniecznie w tym stylu, zrób w jakim chcesz, ale głównie mi chodziło o układ. Nie trójkolumnowy, ale właśnie taki jedno lub dwu. Zależy jak Ci będzie pasować ;) Ale prosiłabym o kolorystykę właśnie z tych dwóch, albo przynajmniej żeby jakoś trochę podchodziła pod te kolory. Na nagłówku chciałabym, żeby znalazł się Iker Casillas. Wiem, że to więcej roboty, kiedy trzeba szukać samemu zdjęć no i ta niepewność czy mi się spodobają, ale zdaję się kompletnie na Ciebie. Najważniejsze, żeby zdjęcia odpowiadały Ci podczas robienia szablonu i jakoś Cię inspirowały. Ale bardzo proszę, niech to będzie Iker :) Co do napisu, niech będzie ten: "Przeszłość oddzielić grubą kreską". Z góry dziękuję.

    PS Nie ma tego w regulaminie lub ja nie doczytałam. Czy link do szabloniarni mam dodać teraz czy jak dopiero przyjmiesz moje zamówienie? I jeśli coś będzie niejasne to napisz, że potrzebujesz mojego gg czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na Twoją notka, jak na żadną inną na tym blogu. Twoje szablony są genialne! Szkoda tylko, że wszystkie męskie, ale co z tego? I tak są świetne!
    Hmm skoro już przyjmujesz zamówienia, to może skorzystam? A nóż, widelec łyżka się uda ;)
    mordoklejkA

    Chciałabym zamówić szablon na bloga http://detinere.blogspot.com/
    (mam nadzieję, iż wybaczysz mi, że nie piszę z konta tamtego bloga, nie mam czasu, żeby się tam zalogować, ale w razie czego info jest w stopce)

    Szablon:
    2 kolumny (lewa na gadżety + inny odcień stopki bo tam też chciałabym część zamieścić)
    Skromny i prosty, jak wszystkie Twoje. Chciałabym, by był w delikatnych, pastelowych odcieniach błękitu + zieleń/lazur.
    W nagłówku dziewczyna, może pojawić się jakiś motyw karcianego pik - nawet sam delikatny symbol.
    Napis: "Ilekroć nie mówimy sobie prawdy coś staje między nami" jak coś są to słowa z belki.

    Hmm coś jeszcze? Chyba tyle. Może to być coś w stylu szablony 3 z Twojej pierwszej notki lub z tej 1/2

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do ostatniego szablonu to całość jest genialna, tylko jakoś nie pasuje mi to łączenie paskami gadżetów.
    Pierwszy to cud, miód i orzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zrup mi szablony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. a co to jest? SŁOWNIK JĘZYKA POLSKIEGO. Wiesz, co z nim zrobić? Uderz się nim w łeb. Może przyswoisz zasady ortografii..

      Przepraszam, ale jestem uczulona na wszelkie literówki.

      Usuń
    2. Nie ma co się przejmować, to troll.

      Usuń
  6. Och jej, chyba właśnie zostałaś jedną z moich ulubionych szabloniarek. Przyznam szczerze, że pierwszy Twój post mocno mnie zaciekawił i czekałam niecierpliwie na następną porcję szablonów od Ciebie. Nie zawiodłam się nawet odrobinę, chyba nawet jeszcze wyżej podniosłaś poprzeczkę.
    Bardzo podoba mi się niesamowita prostota Twoich szablonów i często pojawiająca się geometryzacja. Niesamowicie zręcznie łączysz różne motywy i udaje Ci się uzyskać bardzo harmonijną, delikatną całość.
    Podoba mi się każdy z szablonów, które wykonałaś i każdy jeden zainspirował mnie do tworzenia. Gratuluję graficznego zmysłu, naprawdę.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam, tak samo niecierpliwie jak wcześniej, na Twój kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miękko, wow, dzięki. Nawet nie wiesz, ile znaczy dla mnie twój komentarz!

      Usuń
    2. W takim razie cieszę się ogromnie!
      //Choć nie mam pojęcia czym sobie zasłużyłam na to, by mój komentarz miał dla Ciebie szczególną wartość. ;)

      Usuń
  7. Szablony zachwycające, w szczególności ten trzeci, no bo Tom. <3 Poza tym bardzo podoba mi się Twój styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciołek byś być e szabloniałke a jezdyś jyny gorolem ze sosnowca, klipa ściebie psinco przyrychtować umisz, lepij żymłe z karminadlem wyrychtuj, ino sie do tych rzeczów nadajesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszę ten komentarz po raz trzeci, nie mam pojęcia czemu
    poprzednie nie chcą się opublikować. Boję się, że fakt iż
    1D pojawiło się w tej notce zmniejsza szanse mojego zamówienia.
    mordoklejkA
    Chciłabym zamówić szablon na bloga impossible-to-resist.blogspot.com
    Jawić ma się na nim Harry Styles z One Direction ( mam nadzieję, że nie masz dość patrzenia na nich)
    i jakaś brunetka, najlepiej smutna. Gdzieś na drugim planie chciałabym
    starego garbusa, dwójkę dzieci (bohaterowie w przeszłości, więc nie blondyni itp.),
    kawiarnię lub mroczną uliczkę... Nie jestem zdecydowana, ale jedną z tych rzeczy.
    Chciałabym ciemną kolorystykę, bez kontrastów i oby nie brąz. Jeśli chodzi o tekst, to
    dużą czcionką "you're impossible to resist" a mniejszą "but i wouldn't bet your heart on it"
    Najbardziej podobał mi się szablon z twojej 1 notki, ten z Niną i gdyby udało Ci się zrobić coś podobnego,
    byłoby świetnie, ale skoro mówisz, że masz coś innego w zanadrzu, to chętnie zobaczę efekty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. MordoklejkA

    W twojej poprzedniej notce już chciałam złożyć zamówienie, więc gdy przeczytałam, że przyjmujesz.. pozostaje mi tylko skakać do sufitu z radości.
    Więc mój blog to walka-o-wolnosc.blogspot.com/ Proszę o to, aby na szablonie znalazła się Kaya Scodelario LUB Emily Didonato ALBO Nina Dobrev – tutaj daję ci prawo wyboru. Kolorystyka raczej taka hmm.. smutna? Nie wiem, jak ci to wyjaśnić, więc daję link do zdjęcia, w którym właśnie taki kolor wykorzystano – http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2011/239/6/d/photoshop_action_22_by_saturn_rings-d1m7ib0.png
    W tle może być las, zrujnowane miasto, zamieć, zegar, kompas.. Napis: ,,Ten, kto skacze do nieba, może upaść, to prawda. Ale może też poszybować w górę."
    Co do układu nie mam specjalnych wymagań. Jak to ustawisz, tak to ustawisz, mi i tak będzie się podobać. :)

    Z góry dziękuję za wykonanie zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie oznajmiam, że przyjmuję twoje zamówienie. :P

      Usuń
    2. Czuję się zaszczycona! Dziękuję bardzo. ♥

      Usuń
    3. Żebyś się nie zastanawiała, czy już zrobiłam, informuję, że szablon pojawi się pod koniec przyszłego tygodnia.
      Lana

      Usuń
    4. Ok, dzięki. c:
      Nie mogę się doczekać. Jestem pewna, że to znowu będzie cudo. :3

      Usuń
    5. Witam, czy szablon pojawi się jeszcze w tym tygodniu? Bo patrząc na datę dodania komentarza, stało się to chyba jeszcze w tamtą sobotę.

      Usuń
    6. No napisałam pod koniec przyszłego tygodnia. ^^ Czyli tego. Spokojnie, pojawi się. :-)
      Lana

      Usuń
  11. MordoklejkA
    Szablon chciałabym zamówić na bloga: http://onceyougetwhatyouwant.blogspot.com/
    Prosiłabym, aby na szablonie na pierwszym planie znalazły się zndjęcia: http://25.media.tumblr.com/95f1d113701261776933637f7ea431c1/tumblr_mjg701HwM91rd6hw2o1_500.jpg
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdp0gzG4Nn1ru9pf9o1_500.gif
    Na drugim planie te:
    http://25.media.tumblr.com/ced54e27491cb6b9abd6241075fef0c0/tumblr_mk4938RlOR1s7g50ro1_500.jpg
    http://24.media.tumblr.com/5acfcfd072e6a14264a5299a2747f6ff/tumblr_mjvtpgpg2H1s1jz70o1_500.jpg

    Co do kolorystyki szablonu preferuję szaro-zielony, jeśli miałabyś jakieś zastrzeżenia ok. Memu prosiłabym po lewej stronie na górze. A aplikacje po tej samej stronie. W tle [jeśli byłoby jeszcze miejsce] mogą znaleźć się motywy Londynu, albo jakiś kwiatów. Jeśli chodzi o napis prosiłabym "New Life: New Section In Life", może znaleźć się w dolnej części nagłówku.
    Prosiłabym, aby ikonki ludzi były kuliste, tak jak u Ciebie :)
    To chyba tyle, mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, całuje i z góry dziękuję :)
    Ninja

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się podoba ten ostatni szablon (męski) *.* Bardzo podoba mi się Twój styl. Spróbuję swojego szczęścia i złożę zamówienie :3

    mordoklejkA

    Więc chciałabym zamówić szablon na bloga universallywriting.blogspot.com
    Jest to blog głównie o tematyce książkowej, ale piszę też o muzyce i planuję jeszcze o filmach ;)
    Chciałabym szablon w jasnych kolorach (na przykład biały), układ bloga jest mi obojętny, ale preferuję środkowy lub notki po lewej stronie.
    Stawiam na minimalizm ;) Jakieś książki latające po stronie lub maszyna do pisania mi wystarczą. Lub po prostu obfity nagłówek i tyle, nie chcę, żeby cały blog był wypełniony różnymi rzeczami. Może być coś takiego jak mam teraz-z książki wyłaniają się postacie. Może to być w charakterze rysunkowym lub komiksowym, ale nie musi. Menu może być z boku lub gdzieś na górze, to też jest mi obojętne ;) Generalnie fajnie by było, gdybyś po prostu oddała się swojej fantazji, nie mam wielkich wymagań :)

    Dzięki z góry i pozdrawiam Cię serdecznie! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha,co do napisów, to po prostu Universally Writing + możesz dodać jakiś cytat,nie musisz. ;D

      Usuń
  13. Całkiem super te szablony. Pierwszy ładnie kolorystycznie i fajnie zabudowana stopa, a w trzecim naprawdę podoba mi się nagłówek. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ł-A-Ł!! Jakie piękne szablony! Dlaczego nie było mnie tutaj wcześniej? jestem zachwycona i na pewno będę odwiedzać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę bardzo fajne szablony.. przypadły mi do gustu. Kolorystka, układ... Delikatne kolory.
    Jakiego programu używasz do tworzenia szablonów? Jeśli to nie jest tajemnica :) Po prostu chciałabym spróbować swoich sił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adobe Photoshop CS4 :-P Łatwy i przyjemny w obsłudze, na dA pełno dodatków do niego - polecam!

      Usuń
  16. Na sam początek chcę powiedzieć, że macie naprawdę wielki talent do tworzenia szablonów, itp.:)
    ~
    Hejcia.
    mordoklejkA
    Chciałabym zamówić szablon na nowy blog http://give-me-beautiful-life.blogspot.com/. Prosiłabym aby pojawił się na nim Louis Tomlinson i Harry Styles. Wiem, może was zrazić to iż oboje są z 1D, ale zawsze warto próbować, nieprawdaż? Kolorystyka,hmm...najlepiej, żeby wszystko było takie 'mroczne'. Mógłby być (ale niekoniecznie) napis "I have loved you for a thousand years". Układ jest mi kompletnie obojętny, ale mógłby być jak ten: http://stones-taught-me-to-fly.blogspot.com/ :)
    Mam nadzieję, że nie wymagam za dużo. Serdecznie pozdrawiam was wszystkie! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz naprawdę fantastyczne szablony.
    Jako istny newbie w świecie grafiki, mam pytanie.
    Jak zrobiłaś te inne tła pod cytaty? Strasznie mnie to męczy od dawna i ni cholere nie mogę wymodzić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie. Wpisałam selektor blockquote od cytatu i dodałam własności, które mnie interesowały. ;-)

      Usuń
  18. Te szablony są naprawdę wspaniałe, musisz się znać świetnie na grafice, bo stworzyć takie coś, to potrzeba nie tylko talentu i cierpliwości, ale także wyobraźni.

    Wiem, że teraz poproszę o wiele, ale normalnie jak proszę kogoś o pomoc, to po prostu nikt nie chce mi pomóc w zrobieniu takiego czegoś na blog, więc chciałabym prosić o szablon na ten blog - http://shadow-really-story.blogspot.com/ , gdzie pojawi się Harry Styles, Zayn Malik , Niall Horan i Aly Antorcha, jak coś, powiadom mnie na moim blogu albo na gg 38108114 . Będę naprawdę wdzięczna i odwdzięczę się . :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mordoklejkA

    Chciałambym zamówić na bloga http://opowiadanie-o-district-3.blogspot.com/. Chciałabym żeby szablon był z zespołem District3, żeby był taki mroczny. Napis "I want you to stay". Układ może być taki jak na tym blogu: http://melodia-uczuc.blogspot.com/, ale jest mi to obojętne. Mam nadzieje że nie wymagam za dużo. Pozdrawiam Arbuzowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym zamówić szablon na http://try-to-find-the-power.blogspot.com.
    Chciałabym, żeby był w zdecydowanie ciemnych kolorach, nie to co mam teraz. No i główną postacią ma być Daenerys Targaryen (z Gry o Tron). Możesz dodać jakieś fantastycznie stwory, jak smoki, cz wróżki, a także magiczne krajobrazy. Wiesz, coś w stylu "Władca Pierścieni" :)
    Możesz też dodać coś związanego z czterema żywiołami (ogniem, wodą, ziemią i powietrzem).
    Zdaję się na twoją wyobraźnię! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie szablony.
    Mam małe szanse że moje zamówienie zostanie wybrane ale zawsze można spróbować :)
    Hasło: mordoklejkA
    Adres: http://needs-a-reason.blogspot.com/
    Cytat: Time escapes us
    It makes this harder

    Zdjęcia:
    http://3.bp.blogspot.com/-6PELSLL2_W0/UVWpYtRu6GI/AAAAAAAAAVU/MTdzng7zQHE/s1600/0f14cec99125d7ec60eec55c70d9d2c6,62,37.jpg

    i

    http://bloggfiler.no/onedirectioninfection.blogg.no/images/1196121-7-1363375880977.jpg
    LUB
    http://media.fan2.fr/joyeux-anniversaire-niall-image-669821-article-ajust_930.jpg
    Opis:
    *Kolorystyka najlepiej niebieska, ale nie jasna, jaskrawa. Bardziej ciemny niebieski, granatowy..
    *Układ tak ja na tym blogu http://heywildwind.blogspot.com/ .

    Z góry dziękuje . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hasło: MordoklejkA
    Adres: http://fantazja-namietnosci.blogspot.com/
    Cytat: Nawet bez ciągłego życia na krawędzi życie nie jest bajką.
    Zdjęcia:
    a) http://feminspire.com/wp-content/uploads/2012/08/Katherine-Pierce-Victorian.jpg
    b) http://www.getfreehdwallpapers.com/wallpapers/32/468175.jpg
    c) http://scenery-wallpapers.com/walls/fantasy_castle_wallpaper_7-other.jpg
    Resztę pozostawiałam według gustu szabloniarki. Jeśli nie byłby to zbyt duży kłopot, prosiłabym o użycie jasnych kolorów, lecz niezbyt jaskrawych. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, przyjmuję. :-) Tylko uprzedzam, że mogę trochę innych zdjęć użyć, bo np. b) mi się nie otwiera plus słabo opisałaś szablon i nie wiem dokładnie jaki ma być klimat. Najwyżej jak ci sie nie spodoba, to trudno.

      Usuń
  23. Może to głupie... ale jak ustawić na swoim blogu ten szablon (trzeci)?

    OdpowiedzUsuń