szablon 128, proces rozpadu
data: 28.04.13 czas: 16:37 aut: Velienna, rozkład 


Kategoria: mroczne
Pobierz: klik
Przezroczysty obrazek do nagłówka


Witajcie! Dawno mnie nie było. Zbyt długo to wiem na pewno. Jednak przez pewien okres czasu nie potrafiłam stworzyć niczego, co warto opublikować. Kiedy w końcu przełamałam złą passę dorwała mnie niemoc w pisaniu css. Postanowiłam jednak dodać choć jeden szablon, a na dowód tego, że walczę z niemocą twórczą zaprezentuję Wam szablony, które obrobię i dodam w kolejnej notce. Jeden z The Walking Dead, a drugi z Niną Dobrev i Benem Barnesem jako Rose i Dymitr z Akademii Wampirów ( SZABLON1 i SZABLON2). Jak widać walczę z moimi chochlikami.
Niestety ostatnio nawarstwia się praca dotycząca (jak ja to nazywam) - wczytywania, czyli nauki. Otworzyłam już sesję. Jedne z ćwiczeń zaliczyłam, po majówce mam nadzieje uporać się z pierwszym egzaminem, który niestety wiąże się z opanowaniem obszernego materiału.
Szykują mi się również wyjazdy - do Kielc na seminarium agility z moją goldenką, następnie zjazd na koniec maja, a ostatni weekend czerwca poświęce warsztatą fotograficznym, na które pójdą wszelkie moje oszczędności i przyjemności.
Gadam i gadam, a to chyba dlatego, że nie mam ochoty przechodzić do smutnej wiadomości. Jednak kiedyś muszę Wam to powiedzieć - niestety Savannah zrezygnowała z dalszej współpracy z SC, wielka szkoda, ale rozumiem wszelkie pobódki, którymi się kierowała. Pozdrawiam Cię gorąco przy tej okazji i mam nadzieje, że będziesz do Nas zaglądać!


Zamówień nie przyjmuję.
Mam tylko pytanie, czy osoby, które skłały zamówienia nadal je chcą?

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Ale piękny szablon. Całkowicie się zauroczyłam. Szkoda, że nie można składać zamówień, bo z chęcią coś bym u Ciebie zamówiła :)

    Pzdr. całą załogę Pandy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczny ten szablon z notki, ogólnie bardzo mi pasuje do opowiadania, które kiedyś tam w przyszłości chcę pisać, poza tym uwielbiam "Radioactive".
    Jednak bardziej podoba mi się ten szablon Nina&Ben przez motyw krwi, który fajnie komponuje się z resztą.
    "The walking dead" to jeden z moich ulubionych seriali :3 Podoba mi się pomysł z odbiciem lasu i jestem ciekawa układu.
    Oj, i wielka szkoda, że Savannah odeszła, bo jej prace były naprawdę pomysłowe i ładnie wykonane :c
    Życzę owocnej nauki do egzaminu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest wręcz przepiękny! Ma swój urok, klimat i wydaje mi się absolutnie magiczny. :) Generalnie to uwielbiam Twoje szablony, po prostu mnie zachwycają. W związku w tym mam pytanie: kiedy będziesz przyjmować zamówienia? Planuję niebawem zacząć publikować nowe opowiadanie, aczkolwiek potrzebuję szablonu. :) Ile czasu będę musiała czekać nie robi dla mnie różnicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szablon. Jednak jak dla mnie trochę za ''mroczny'' :)
    A co do zamówienia - tak, nadal je chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się zastanawiałam, gdzie podziały się inne szabloniarki. Uwielbiam oglądać Wasze prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, ale pisałam do Was na gg dwa razy ponad tydzień i żadnej odpowiedzi nie dostałam, a mam problem z szablonem. I chciałam zapytać, czy wreszcie się jej doczekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie tylko mnie to wszystko dobija! Mam nadzieję, że wyjazdy dobrze ci zrobią, a i przy okazji liczę, że może kiedyś jeszcze przyjmiecie mnie pod swoje skrzydła. Szablon piękny, aż zaczęłam się zastanawiać, czy nie pisać nowego opowiadania! No i zauważyłam ID w playliście... Genialny wybór i jak pasuje do całokształtu. Cóż, również pozdrawiam, oby SC nadal świeciło jasnym blaskiem dla innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Organizuję pewną akcję/konkurs na najaktywniejszy blog tygodnia. Więcej możesz przeczytać tu: http://katalog-grafikow.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

      Byłabym bardzo wdzięczna gdyby twój blog się zgłosił. To świetna zabawa :) Pozdrawiam i zapraszam.

      Venice ♥

      Usuń
  8. Bardzo interesujący szablon! Podoba mi się kompozycja, aczkolwiek sądzę, że byłaby spójniejsza, gdyby nie ta sówka na grafice. Spoglądając na nagłówek, widzę niesamowicie interesujące zdjęcie, a potem ten motyw dłoni, ktory jest przerażający i zarazem niezwykle fascynujący. Kolory i ich rozkład również wydają mi się tworzyć spójną całość, tylko właśnie nie pasuje mi ta sówka. Jest tak trochę tam niefortunnie i psuje klimat. Bo te czerwienie w elementach bloga są fantastyczne i idealnie współgrają z tajemniczym zdjęciem.
    Podoba mi się! Chciałabym widzieć więcej takich prac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zadać pytanie odnośnie zamówień - czy mogę zamówić szablon do bloga, którego zamierzam niedługo stworzyć, czy musi on już być utworzony? Nie uśmiecha mi się bowiem tworzenie pustej strony i czekanie na szablon, bo nie wiem ile czasu będę musiała na niego czekać. Wydaje mi się, że odpowiednią kolejnością jest najpierw posiadać już szablon, a później tworzyć stronę, ale może to być tylko moje zdanie, stąd moje pytanie. Na kilku innych szabloniarniach w regulaminie było uwzględnione, że blog musi istnieć...
    Dodatkowo chciałabym się dowiedzieć czy tematyka bloga (będzie on opowiadał o parze homoseksualnych mężczyzn) ma jakieś znaczenie, czy podejmiecie się nawet takiego zamówienia?
    Bardzo proszę o w miarę szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie do Savanny: Czy mogłabym cię prosić, abyś napisała mi, jaka aktorka widniała u ciebie na blogu? Chodzi mi o blog z opowiadaniem, który usunęłaś: sztuka-zapomnienia Tak włąściwie, to dlaczego usunęłaś moje ulubione opowiadanie? :c
    Głowna bohaterka, rudowłosa, z piegami na twarzy. Z góry bardzo ci dziękuję! x

    OdpowiedzUsuń
  11. Ściągnęłam szablon, wstawiłam nagłówek, ale tło kart jest bezbarwne - nie ma tych czerwonych kół pokazanych w podglądzie...
    Velienno, czy mogłabyś jakoś temu zaradzić?


    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko, pomyliły mi się notki i dałam komentarz pod następną, przepraszam :P Jeśli chodzi o szblon, który u Ciebie zamawiałam to owszem, chciałabym go nadal :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń